jan
11

Üdv mindenkinek!

Gondoltam létrehozok egy blogot a Csillag Születikről, mivel mindenki nagyon meg van őrülve az ilyen műsorokért (lásd X Faktor, Való Világ, Megasztár, stb.), és bevallom én is figyelemmel követem őket. Ha szeretnétek a legfrissebb Csillag Születik hírekről értesülni, és vissza szeretnétek nézni a versenyzők produkcióit, akkor a Csillag Születik blogon a helyetek ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillag-szuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr92576926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dgyöngyös 2011.02.23. 13:02:49

Ha valaki már tovább jutott a 3. meghallgatáson honnan tudja meg,hogy tovább jutott vagy sem? Ha nem jön telefon értesítés a 4.-re már 2 hete az azt jelenti, hogy nem jutott tovább? Kérem ha valaki tudja a válasz közölje egy igen tehetséges kisfiú akit már 3x behívtak bemutatni a produkcióját,nagyon várja a továbbit mert semmi értesítést nem kapott.KÖSZÖNÖM NAGYI

koldisco 2011.02.23. 22:20:47

szerintem sajnos nem fognak jelentkezni engem 2x hivtak vissza a 3 sajnos nem most telt le a 2 hét. Eléggé idegesitő hogy nem a produkció után mondják meg a véleményüket de azért sok sikert kivánok hátha jelentkeznek még szió

The Crow31 2011.02.23. 23:41:30

Nekem jövőhéten pénteken kell mennem. Van valaki akit még hívtak akkorra?
süti beállítások módosítása